چه عواملی باعث سردرد در طول دیالیز

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

چه عواملی باعث سردرد در طول دیالیز

 چه عواملی باعث سردرد در طول دیالیز


چه عواملی باعث سردرد در طول دیالیز؟ سردرد به احتمال زیاد اتفاق می افتد که برخی از بیماران دیالیزی است، در حالی که برخی از آن را تجربه نمی کنند. علاوه بر این به سردرد هستند، برخی از عوارض دیگر ممکن است به نظر می رسد در حالی که در دیالیز، از جمله افت فشار خون، اختلالات بینایی، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ، مشکلات خواب، و غیره تا حدودی، برخی از مشکلات دیالیز بیماران زیادی وجود دارد.

افت فشار خون، یکی از علت سردرد در طول دیالیز است. هستند بسیاری از چیزهایی که در حال طی دیالیز فیلتر وجود دارد. غلظت این چیزها را در مغز شما ممکن است متفاوت باشد که آنچه در آن در بقیه بدن شما به دلیل از مانع خون مغز، باعث می شود که مایع را به حرکت به داخل و خارج از مغز به روش های دردناک است.

بروز سندرم نامتوازن است 3.4٪٪ -20، آن را شایع تر است در بیمارانی که برای مدت کوتاهی شروع دیالیز. سندرم نامتوازن عمدتا آشکار علائم سیستم عصبی اتفاق می افتد در وسط و یا پایان روند دیالیز.

بیماران مبتلا به سردرد اولیه و تحت درمان مواد مخدر در طول دیالیز، که می تواند باعث سردرد.

تغییر پارامترهای دیالیز می تواند سردرد گاهی اوقات جلوگیری می کند. برخی از مردم، برخی از تیلنول حدود یک ساعت قبل از دیالیز به پایان می رسد، در حالی که برخی بیماران دیالیزی توصیه پاپ کورن و آب یخ برای سردرد است. سردرد در دیالیز است که نسبتا آسان به قابل پیشگیری است و درمان می باشد.

اما برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، دیالیز یک برنامه بلند برای آینده است. بسیاری از بیماران ممکن است کاهش برون ده ادرار بعد از یک مدت طولانی دیالیز، هنگامی که عملکرد کلیه تا حدی کاهش می یابد، بیماران باید برای دریافت یک پیوند کلیه است.

امروزه، چینی از داروهای گیاهی استفاده می شود برای کمک به تعمیر کلیه بیماران مبتلا به بیماری آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه. در صورتی که عملکرد کلیه را می توان به حدود 30 بهبود یافته است، دیالیز است به احتمال زیاد متوقف شود. بیشتر در مورد وضعیت خود را به ما بگویید، چه مدت شما را در دیالیز بوده است، آیا شما هنوز هم باید خروجی ادرار؟ از آنجا که اثر درمان از مورد به مورد متفاوت است. صرفه جویی در کلیه خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.